بلاگ بانک برند
ویرایش محتوا
بلاگ بانک برند

دنبال چیزی می گردی؟

بلاگ بانک برند

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ برای بهبود راندمان کسب و کار شما

ایمیل مارکتینگ چیست؟
احتمالاً شنیده‌اید که “پول در لیست است”. این اصطلاح تا حد زیادی اشاره به اهمیت ایمیل مارکتینگ دارد. اما ایمیل مارکتینگ چیست؟  ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی دیجیتال و فرایندی است که در آن ایمیل‌ها به عنوان ابزار برای ارسال پیام‌های تجاری، اطلاعاتی و تبلیغاتی به مشتریان یا مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارسال اطلاعیه‌ها، پیشنهادها، تخفیف‌ها و محتوای ارزشمند استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی ابزارهای ایمیل مارکتینگ میپردازیم.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

اهمیت ایمیل مارکتینگ

 

  •  ایمیل مارکتینگ به شما اجازه می‌دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
    ارتباط مستقیم با مخاطبان از مهم‌ترین عناصری است که در موفقیت هر کسب و کاری نقش دارد. ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید.
  •  ایمیل مارکتینگ هزینه‌ای کمتر نسبت به روش‌های دیگر تبلیغاتی دارد
    با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توانید با هزینه کمتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات روزنامه‌ها و …، مشتری جذب کنید. همچنین، ایمیل مارکتینگ امکان ردیابی و اندازه‌گیری نتایج را فراهم می‌کند که این امر باعث می‌شود بتوانید به بهبود استراتژی‌های بازاریابی خود بپردازید.
  •  ایمیل مارکتینگ محتوای متنوعی فراهم می‌کند
    از آنجا که محتوای ایمیل قابل تنوع است، امکان ارسال پیام‌های مختلفی را دارید. این شامل اطلاعیه‌ها، مقالات بلاگ، پیشنهادهای ویژه، تخفیف‌ها و … می‌شود. این امر به شما این امکان را می‌دهد که پیامی که بیشترین تأثیر را دارد، ارسال کنید. این کار موجب برندینگ قوی کسب و کار شما خواهد شد.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

برای انجام ایمیل مارکتینگ چه کارهایی انجام دهیم؟

 

  1.  تعریف هدف
    قبل از هر چیز، باید هدف خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید محصول خود را معرفی کنید؟ آیا می‌خواهید فروش افزایش یابد؟ یا شاید می‌خواهید مشتریان فعلی را حفظ کنید؟
  2.  جمع‌آوری اطلاعات مخاطب
    برای ارسال ایمیل موثر، باید اطلاعات مشتریان را جمع‌آوری کنید. این شامل نام، ایمیل، و سایر اطلاعاتی است که می‌توانید برای شخصی‌سازی ایمیل‌ها استفاده کنید.
  3.  طراحی ایمیل
    این بخش مهم است. باید مطمئن شوید که ایمیل‌های شما جذاب، حرفه‌ای و قابل خواندن هستند.
  4.  ارسال ایمیل
    بعد از تعیین هدف، جمع‌آوری اطلاعات مخاطب و طراحی ایمیل، زمان آن است که ایمیل را ارسال کنید. حتماً اطمینان حاصل کنید که زمان ارسال ایمیل انتخاب شده، بهینه است.
  5.  تجزیه و تحلیل نتایج
    با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل، نتایج ایمیل مارکتینگ خود را بررسی کنید. این شامل نرخ بازده، نرخ انتقال، و … می‌شود.
می‌خوام بخونم  بازاریابی کم‌هزینه یا حتی مجانی

هدف از انجام تمامی این کارها قطعا افزایش برندینگ و فروش کسب و کارمان است. برای برندینگ هر چه بهتر کسب و کارتان مبتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشد.

راه ارتباطی : irbib.com/contact-us

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار شما

با پیشرفت فناوری و رشد روز افزون اینترنت، ایمیل مارکتینگ به یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط با مشتریان تبدیل شده است. اما انتخاب بهترین ابزار برای ایمیل مارکتینگ می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله، بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ را برای کسب و کار شما معرفی خواهیم کرد.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

1. Mailchimp

با تقریباً ۶۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان، Mailchimp یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ است. Mailchimp امکانات بسیاری مانند طراحی‌های زیبا، ابزارهای ارزشمند گزارش‌دهی و تحلیل داده را ارائه می‌دهد. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های ایمیلی خود را به سرعت طراحی و ارسال کنید. علاوه بر این، Mailchimp امکان ادغام با سایر سرویس‌ها را فراهم می‌کند. این ابزار به شما اجازه ارسال 12000 ایمیل به 2000 مخاطب در ماه را برای شما فراهم میسازد. همچنین برای استفاده از امکانات پرمیوم این ابزار با پرداخت ماهیانه 10 دلار میتوانید از تمامی امکانات استفاده کنید .

 

2. Constant Contact

Constant Contact یکی دیگر از ابزارهای معروف ایمیل مارکتینگ است که به کاربران امکان ایجاد کمپین‌های ایمیلی جذاب و موثر را می‌دهد. این ابزار از قابلیت‌هایی مانند طراحی‌هایی که به راحتی قابل استفاده هستند، ابزارهای گزارش‌دهی جامع و امکان ادغام با برنامه‌ها و ابزارهای دیگر پشتیبانی می‌کند. این ابزار با پیش از 100 قالب آماده به شما امکان ایجاد ایمیل هایی جذاب را میدهد. هزینه اشتراک ماهیانه برای نسخه پرمیوم این ابزار 18 دلار میباشد.

می‌خوام بخونم  ایده کسب وکار و همه آنچه که شما از یک کسب وکار می‌خواهید

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

3. GetResponse

GetResponse یکی از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ است که امکانات زیادی را ارائه می‌دهد. این ابزار به شما امکان مدیریت لیست ایمیل، طراحی قالب‌های ایمیل، ایجاد فرآیندهای اتوماسیون، و انجام آزمایش A/B را می‌دهد. GetResponse یکی از قدرتمندترین ابزارهای مارکتینگ است که به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های ایمیلی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنید.

 

4. ConvertKit

ConvertKit به خصوص برای بلاگرها و خالقان محتوا طراحی شده است. این ابزار میتوانید قالب‌های ایمیلی ساده و جذاب بسازید.همچنین این ابزار قدرتمند در ایجاد فرآیندهای اتوماسیون و ارسال نامه‌های خبرنامه را فراهم می‌کند. ConvertKit به شما کمک می‌کند تا بهترین ایمیل‌ها را برای جامعه مخاطبان خود ارسال کنید.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

5. ActiveCampaign

تولید ایمیل‌های مشتری محور ، ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی به مخاطبین، قابلیت ردیابی فعالیت‌های مخاطبین، آزمایش A/B، ویرایش چندکاربره از ویژگی‌های این ابزار می‌باشد. البته این برنامه تنها به مدت 2 هفته رایگان است بعد از آن با پرداخت 9 دلار در ماه از قابلیت‌های پیشرفته آن نیز می‌توان بهره برد. برای تست این ابزار 2 هفته زمان مناسبی است که بتوانید با تمام امکانات این سرویس آشنا شوید و در صورتی که پسند کردید، اکانت پرمیوم دریافت کنید.

 

6. Sendinblue

SendinBlue یک پلتفرم قدرتمند برای بازاریابی ایمیلی است که امکانات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. این ابزار از قابلیت‌هایی مانند ویرایشگر کشیدن و رها کردن آسان، طرح‌های گوناگون ایمیل، ویرایشگر قالب ایمیل، شخصی‌سازی ایمیل، تقسیم بندی لیست داده‌ها، ارائه گزارش و تحلیل، قابلیت CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، آزمایش A/B، قابلیت ایجاد صفحات فرود اختصاصی، اتوماسیون ایمیل و ادغام با سیستم‌های عاملی مانند Shopify، Salesforce و Intercom پشتیبانی می‌کند و امکان ارسال ۹ هزار ایمیل رایگان را برای کاربران فراهم می‌کند. در صورت ارسال بیشتر از این تعداد، نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه خواهید داشت.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

 

7. AWeber

یکی از ابزارهای قدرتمند در زمینه بازاریابی ایمیلی است که برای استفاده در کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است و گزینه‌ای ایده‌آل برای مبتدیان محسوب می‌شود، اما استفاده از آن به مدت یک ماه به صورت رایگان ممکن است..
این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی کمپین‌های ایمیلی خود را مدیریت کنید. این ابزار از قابلیت‌هایی مانند طراحی قالب‌های ایمیلی زیبا، ایجاد فرآیندهای اتوماسیون، و گزارش‌دهی جامع پشتیبانی می‌کند. همچنین، AWeber امکان ادغام با برنامه‌ها و ابزارهای دیگر را نیز فراهم می‌کند.

می‌خوام بخونم  مدیریت کسب وکار

 

8. HubSpot

HubSpot از معروف‌ترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ است که به شما امکان ایجاد و مدیریت کمپین‌های ایمیلی موثر را می‌دهد. این ابزار از قابلیت‌هایی مانند ایجاد فرآینده‌های اتوماسیون، پیگیری لیدها، و گزارش‌دهی جامع پشتیبانی می‌کند. HubSpot امکان ادغام با سایر ابزارها را نیز فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بهترین کمپین‌های ایمیلی خود را اجرا کنید.

 

9. ActiveTrail

 یکی از بهترین ابزارهای موجود در زمینه بازاریابی ایمیلی است که امکانات فراوانی را ارائه می‌دهد. این ابزار قابلیت‌هایی مانند طراحی قالب‌های زیبا برای ایمیل، ایجاد فرآیندهای اتوماتیک، و ارائه گزارش‌های جامع را داراست. این ابزار به شما کمک میکند تا بهترین نتیجه را از بازاریابی ایمیلی بگیرید.

10. MailerLite

MailerLite یکی دیگر از ابزارهای معتبر ایمیل مارکتینگ است که امکانات بسیاری را ارائه می‌دهد. این ابزار از قابلیت‌هایی مانند طراحی قالب‌های ایمیلی جذاب، ایجاد فرآینده‌های اتوماسیون، و گزارش‌دهی جامع پشتیبانی می‌کند. همچنین، MailerLite امکان ادغام با سایر ابزارها را نیز دارد.

 

11. Benchmark Email

Benchmark Email از بهترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی است که قابلیت‌های متنوعی را فراهم می‌کند. این ابزار از قابلیت‌هایی مانند  ارسال ایمیل‌های اتوماتیک، و گزارش‌دهی جامع و طراحی قالب‌های ایمیلی حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. همچنین، Benchmark Email امکان ادغام با سایر ابزارها را نیز فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن کمپین‌های ایمیلی خود را اجرا کنید.

 

نتیجه‌گیری
ایمیل مارکتینگ یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز است. با استفاده از ایمیل مارکتینگ، می‌توانید ارتباط برقرار کنید، فروش خود را افزایش دهید و مشتریان فعلی خود را حفظ کنید. همچنین با ایمیل مارکتینگ میتوانید برندینگ کسب و کار خود را افزایش دهید. حالا که می‌دانید ایمیل مارکتینگ چیست، بیایید از آن بهره ببریم و کسب و کار خود را به مقصد مورد نظر برسانیم.

 

پیمایش به بالا