ویرایش محتوا
مجله بانک برند

دنبال چیزی می گردی؟

مجله بانک برند

آخرین پست‌ها

مجله بانک برند

دنبال چیزی می گردی؟

مجله بانک برند

آخرین پست‌ها

هوشمندانه‌تر کار کنید

هوشمندانه‌ترکار کنید

0
(0)

 هوشمندانه‌ترکار کنید

وقتی به اهرام بزرگ مصر نگاه می­ کنیم، تعجب می­ کنیم که آنها چگونه توانسته­ اند بدون ابزارهای امروزی چنین شگفتی را بیافرینند، یا دیوار بزرگ چین که بیش از ۲۰۰۰ سال از ساخت آن می‌گذرد، در دوره­ ای بدون جرثقیل و تراکتور پدید آمده است. خوشبختانه امروزه، نیازی نیست صاحبان کسب­ و­کار به کارهای کمرشکنی بپردازند که زمانی برای پدید آمدن شگفتی­ های بشری لازم بوده است. با این وجود، وقتی کسب­ و­کاری را شروع می­ کنید، کارهایی که باید انجام دهید بمانند ساختن یک بنای عظیم شما را می­ ترساند. از یک جهت هم باید مواظب باشید. کسب­ و­کار شما در واقع، میراث شماست. این وظیفه شماست که بر تشکیل و ساخت آن نظارت داشته باشید. همچنین مهم است که بدانید شما به ­تنهایی نمی­ توانید این کار را انجام دهید و نباید هم به تنهایی انجام دهید.

در اینجاست که افراد موفق از هنر اهرم استفاده می­ کنند. اهرم یعنی با صرف انرژی کمتر، بازدهی بیشتر حاصل کردن. به بیان دیگر، اهرم یعنی هوشمندانه کار کردن به جای بیشتر کار کردن. یعنی با صرف زمان و انرژی کمتر، خروجی بیشتری به­ دست آوردن. اهرم یعنی تا جایی که می­ توانید، کارها را به دیگران بسپارید. شما منبع محدودی متشکل از دو عنصر زمان و انرژی هستید. بسیاری از افراد ترکیب این دو عنصر را به­ خوبی رعایت نمی­ کنند. به محدودیت ها کم توجه­ اند. افرادی که درآمدهای هنگفتی کسب می کنند، لزوما بیشتر کار نمی‌کنند، بلکه این افراد سازنده و خلق­ کننده هستند. آنها از استعدادها، مهارت­ها، ارتباطات، توانایی­ ها و منابع دیگران استفاده می­ کنند. شاید افراد دیگر در برخی کارها بهتر از شما باشند. هر کاری که در آن خوب هستید را خودتان انجام دهید و کارهایی را که در آن مهارت کمتری دارید به دیگران بسپارید. به‌عنوان مثال فروش محصولات بدون اینکه آنها را خریده باشید، یکی از اَشکال اهرم هنگام شروع یک کسب و کار است. به این شکل می­ توانید سرمایه مورد نیاز خود را برای تهیه ابزارهای ضروری جمع­ آوری کنید. نوشتن یک کتاب، تولید یک دوره­ آموزشی یا ایده­ پردازی و فروش آن به دیگران، روش دیگری برای کسب درآمد غیرفعال و بهره­ گیری از قانون اهرم است. یکی دیگر از اَشکال اهرم، آموزش و یادگیری است. مواردی را که دوست دارید یاد می­ گیرید و سپس آنها را در عمل پیاده می­کنید.

می‌خوام بخونم  راهکارهای بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در وبلاگ

پس در هر کسب و کاری که هستید، می­ توانید به کمک اهرم، درآمد خود را افزایش دهید. حال سوال ما از شما این است: چگونه می­ توانید از اهرم در کسب و کار خود استفاده کنید؟ نظرات خود را برای ما بفرستید.

مطلب ارسالی از : دایان عطا مدیر وبسایت  آکادمی رشد

این مقاله براتون مفید بود؟

لطفا روی ستاره کلیک کنید و امتیاز بدید!

امتیاز این مقاله: 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین پست ها

درس های بازاریابی از زبان مدیر Gabriel Weinberg، DuckDuckGo

درس های بازاریابی از زبان مدیر Gabriel Weinberg، DuckDuckGo

درس های بازاریابی از زبان مدیر Gabriel Weinberg، DuckDuckGo روزهای اولیه یک استارتاپ می تواند

vista
به اکتبر 17, 2017
طراحی سایت وردپرس چیست؟

طراحی سایت وردپرس چیست؟

طراحی سایت وردپرس چیست؟ طراحی سایت وردپرس یکی از روش های طراحی سایت  بسیار محبوب می

vista
به اکتبر 21, 2018
بزرگترین اشتباهات دنیای بازاریابی

بزرگترین اشتباهات دنیای بازاریابی

مهمترین موارد بزرگترین اشتباهات دنیای بازاریابی همه اشتباه می‌کنند، حتی متخصصین بازاریابی. معمولا ما از

vista
به ژانویه 11, 2018
تاثیر روزنامه نگاری برند در موفقیت برند

تاثیر روزنامه نگاری برند در موفقیت برند

در خانه نشسته‌اید و حوصله‌تان سر می‌رود. تصمیم می‌گیرید تلویزیون را روشن کنید تا شاید

vista
به نوامبر 23, 2017
پیمایش به بالا