بلاگ بانک برند
ویرایش محتوا
بلاگ بانک برند

دنبال چیزی می گردی؟

بلاگ بانک برند
آموزش رپورتاژ آگهی

آموزش رپورتاژ آگهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرکت های اینترنتی بسیاری به وجود آمده است؛ که در حوزه های مختلفی از جمله فروشگاه اینترنتی، ارائه خدمات دیجیتال مارکتنیگ و… مشغول به فعالیت هستند و آنها، هم نیاز به برندسازی داشته و شما می‌توانید با آموزش رپورتاژ آگهی برای آنها یک محتوای تبلیغاتی خیلی خوب نوشته و از این طریق شروع به کسب درآمد نمایید.

در این مقاله ما قصد داریم؛ تا شما رو با ویژگی هایی که یک رپورتاژ آگهی دارد، تمام نکات ریزی که شما حتمی باید در موقع نگارش رعایت کنید و… آشنا کنیم؛ ادامه مقاله رو با بانک برند همراه باشید.

رپورتاژ آگهی و مزیت های آن

یکی از مزیت هایی که در آموزش رپورتاژ آگهی باید به شما عنوان کنم؛ این است که شما در یک تبلیغات کلیکی شما تا تبدیل کردن مخاطب به مشتری، فقط چند کلمه فرصت خواهید داشت اما در رپورتاژ شما درحد یک مقاله کامل و جامع فرصت دارید که، مخاطبی رو به سمت کسب وکاری یا خودتان جذب کنید.

اگر شما در این محتوای تبلیغاتی که نگارش می‌کنید؛ برای کاربران هدفتان مطالب مفید و اثربخشی رو نوشته باشید میتوان، گفت که شما کاری انجام داده‌اید کارستان و اگر برعکس آن شما کاری رو انجام داده باشید میتوان گفت که، کار شما اثر بخشی خاصی نخواهد داشت.آموزش رپورتاژ آگهی

نکته برای رپورتاژ

پس این بسیار مهم است که بدانید؛ شما برای نگارش یک محتوای تبلیغاتی باید به درستی آموزش رپورتاژ آگهی رو دیده باشید تا، بتوانید بیشترین بازخورد رو برای کسب وکار سفارش دهنده ویا حتی، برای خودتان داشته باشید.

می‌خوام بخونم  رپورتاژ آگهی ارزان

نکات مربوط به قبل آموزش رپورتاژ آگهی و نگارش آن

در ادامه این مقاله قبل از اینکه شروع به آموزش نگارش رپورتاژ کنیم؛ باید به شما نکاتی رو درمورد آن بیان کنیم تا شما بدانید که، برای این کار قبل نوشتن محتوای تبلیغاتی‌تان باید چه اقداماتی رو انجام داده باشید.

از این اقدامات که باید برای شما مثال بزنم؛ باید به مواردی اشاره کنم که، عبارت‌اند از:

سئو داخلی بستری که برای انتشار رپورتاژ درنظر دارید

شما برای اینکه بتوانید یک بستر مناسب برای انتشار رپورتاژ دیگران رو محیا نمایید؛ ابتدا باید روی تولید محتوا و سئو داخلی آن تمرکز کرده و همه، کارهای بهینه سازی داخلی آن را به درستی انجام داده باشید.

ما اما برای شمایی که قصد رپورتاژ آگهی رفتن برای کسب وکار خود را در دنیای دیجیتال درسر دارید؛ ما در بلاگ بانک برند بستری رو فراهم کردیم تا، بتوانید با هزینه مناسب و پربازده ترین شکل ممکن رپورتاژ آگهی خود را کار کنید.

تعین هدف از مهم ترین بخش های آموزش رپورتاژ آگهی

خب حالا که در ادامه آموزش رپورتاژ آگهی شما از مرحله اول گذر کرده‌اید؛ نوبت به کار روی سئوی خارجی خود رسیده حال باید به سراغ این بروید که، روی سئوی خارجی تمرکز نمایید.

در این مرحله شما باید هدف تان را از رپورتاژ آگهی مشخص کنید؛ که این اهداف به صورت کلی به 2 حالت تقسیم می‌شود که، این اهداف عبارت‌اند از:

لینک سازی خارجی و سئو سایت

یکی از اهدافی که شما برای سئوی سایت خود می‌توانید داشته باشید؛ این است که شما با استفاده از رپورتاژ سئوی سایت رو به صورت بهینه سازی خارجی تقویت نمایید.

اما در همین حین 2 نکته که برای لینک سازی خارجی شما باید بسیار حائز اهمیت باشد؛ یکی کیفیت بالای لینک و دیگری ارتباط آن با سایت شما درنظر گرفته شده باشد.

می‌خوام بخونم  بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار شما

برندسازی و افزایش آگاهی از برندتان

اگر شما به برندینگ کسب وکارتان به صورت دیجیتال فکر می‌کنید؛ باید این نکته رو درنظر داشته باشید که شما باید قسمتی از متن رو، در رپورتاژ آگهی تان به برند خودتان اختصاص بدهید.

یکی دیگر از بخش های مهم آموزش رپورتاژ آگهی رو که شما باید بدانید؛ انتخاب رسانه مناسب برای رپورتاژ آگهی‌تان خواهد بود. که در ادامه ما برای شما درمورد انتخاب رسانه توضیح خواهیم داد.

انتخاب رسانه برای رپورتاژ آگهی‌تان

یکی از مهم‌ترین بخش هایی که شما باید دقت و ریزبینی خاصی به خرج دهید؛ انتخاب رسانه برای انتشار رپورتاژتان در آن خواهد بود. این رسانه یک ویژگی بسیار مهمی رو که به طور حتم برای انتشار رپورتاژ داشته باشد؛ این است که با حوزه کاری شما بیشترین ارتباط رو داشته باشد.آموزش رپورتاژ آگهی

به عنوان مثال اگر شما یک سایت در حوزه‌ایی تخصصی هستید؛ که برای آن وبستایتی درخور برای قرار دادن محتوای تبلیغاتی تان وجود نداشت بهترین کار این است که، سراغ سایت های عمومی دیگر نرفته و از سایت های، خبرگزاری برای انجام کار خود استفاده نمایید.

اعتبار سایت مقصد نکته‌ایی بسیار مهم دیگر در آموزش رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از مشخصه هایی که باید روی آن به صورت حتم توجه ویژه‌ایی داشته باشید؛ اعتبار سایت مقصدتان برای قرار دادن محتوای تبلیغاتی شما است. در آموزش رپورتاژ آگهی شما باید بدانید شاخصه‌های این اعتبار سایت میزان ورودی های سایت، تعداد بک لینک هایی که در سایت وجود دارد، اعتبار دامین و… از مواردی هستند؛ که شما باید به صورت حتم روی آنها هم تمرکز ویژه و به خصوصی داشته باشید.

شما برای اندازی گیری این شاخصه می‌توانید از ابزارهای متفاوت زیادی استفاده نمایید؛ از این ابزارها اگر بخواهم برای شما مثالی بزنم باید از جت سئو به عنوان یک ابزار بسیار خوب ایرانی و ابزارهای دیگری مانند موزبار(MOZBAR)، اچرف، سمراش، الکسا و… ابزارهای خارجی برای شما مثال بزنم ابزارهای بسیاری وجود دارند که، در این آموزش رپورتاژ آگهی نمی‌توان آنها را توضیح داد.

می‌خوام بخونم  روش های تبلیغ کسب و کار در اینترنت

انتخاب موضوع برای رپورتاژتان

شما باید با توجه به سایت و حوزه کاری‌تان و همچنین باتوجه به مواردی که ممکن است؛ برای مخاطبان هدف شما بسیار مهم شده باشد و آن رو، مورد سرچ قرار می‌دهند رو پیدا و درمورد آن برای تولید رپورتاژ آگهی نمایید.

در آموزش رپورتاژ آگهی این یک نکته بسیار مهم به شمار می‌رود؛ که شما باید به صورت حتم توجه ویژه‌ایی به آن داشته باشید. اما این نکته را هم به شما عنوان کنم که، شما نباید با موضوعی که قبلان در سایت خود منتشر کرده‌اید؛ محتوای رپورتاژ آگهی تولید نمایید.

تحلیل رقبا

در قدم بعدی شما باید رقبای خود را تحلیل کنید؛ که آنها از چه مقاله‌ایی در تولید رپورتاژ آگهی نتیجه خوبی گرفته‌اند و شما هم، با همان کلمه کلیدی رقیب شما تولید رپورتاژ آگهی رو انجام داده است رو بردارید و سپس، با کار روی آن ولی بهتر از رقبایتان آن رو توسعه دهید و در بستر موردنظرتان قرار دهید.

انتخاب عنوان برای رپورتاژتان از دیگر موارد مهم در آموزش رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از نکاتی که به صورت حتم شما باید در آموزش رپورتاژ آگهی از آن خبر داشته باشید؛ این است که شما قبل نگارش محتوا شما باید تمام عنوان ها و زیرتیترهایی که برای آن قصد تولید محتوا دارید رو، مشخص نمایید.آموزش رپورتاژ آگهی

این نکته را هم باید به شما بگویم؛ که در یک رپورتاژ آگهی اندازه یک متن برای بلاگ سایت خود شما فرصت نخواهید داشت. در آموزش تولید رپوتاژ آگهی شما به این نکته توجه کنید که، شما باید زیرعنوان های خود را طوری قرار دهید؛ که کاربران شما یک مسیری رو طی کرده و در نهایت به شما به مقصدتان دست پیدا نمایید.

جمع بندی

تا اینجای مقاله ما باشما درمورد موارد زیادی از جمله رپورتاژ اگهی، نکاتی که شما باید در تولید آن دقت نمایید، یکسری مواردی سئویی برای تولید محتوای تبلیغاتی، آموزش رپورتاژ آگهی و… رو برای شما شرح دادیم. حال شما می‌توانید با توجه به آموزش هایی که در این مقاله داشته‌اید؛ شروع به تولید رپورتاژ آگهی رو انجام دهید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با بانک برند در ارتباط باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

پیمایش به بالا