پاتن جامه برند پوشاک ایرانی معتبر در صنعت پوشاک

۰
(۰)

پاتن جامه برند پوشاک ایرانی معتبر در صنعت پوشاک

پاتن جامه، برند ایرانی باسه دهه فعالیت در صنعت پوشاک

وقتی صحبت از برند پوشاک ایرانی است، کمتر کسی است که از پاتن جامه یاد نکند. این برند ایرانی حدود سه دهه است که در صنعت پوشاک کشور فعالیت دارد. آنچه می تواند یک برند را برای چنین مدت طولانی در بازار رقابتی و متغیر لباس ماندگار کند توجه به تجارب صنعت پوشاک، نیاز، مد و خلاقیت می باشد. استفاده از تجهیزات و مواد اولیه مرغوب با در نظر گرفتن سلایق متفاوت و گسترده در صنعت لباس از جمله معیارهایی است که پاتن جامه همواره مد نظر قرار داده است. باعث افتخار است که این برند پوشاک الگویی موفق در صنعت کشور و توانمندی های تولیدات برند ایرانی می باشد.

برند ایرانی پاتن جامه، همگام با صنعت مد پوشاک

برند ایرانی پاتن جامه به عنوان یک برند پوشاک معتبر همواره سعی کرده است تمامی نیازهای لباس و ملزومات جانبی شامل لباس کیف و کفش، کمربند و غیره را تامین نماید تا بتواند سهولت تامین ملزومات را برای مشتریان خود را تامین نماید. آنچه برند این پوشاک را به یک برند ایرانی محبوب بدل ساخته است این است که اگرچه همواره این برند پوشاک به صنعت مد به صورت جهانی توجه دارد. طراحان خلاق ما سلایق مشتریان ایرانی با فرهنگ و استایل ایرانی را در طراحی های خود به صورت ویژه لحاظ داشته اند. همین مطلب موجب آن گردیده که مشتریان تمامی نیازها، سنین و سلایق را پوشش می دهد.

پاتن جامه رقیب ایرانی برند های پوشاک

آنچه مسلم است برای اینکه پاتن جامه به عنوان یک برند ایرانی پوشاک بتواند با رقبای خارجی رقابت خود در صنعت لباس کند. می بایست محصولات خود را با قیمت رقابتی نیز به بازار عرضه نماید. این برند به عنوان یک برند ایرانی همواره کوشیده است با به کار گیری  اصول علمی در زنجیره تولید و عرضه محصولات خود را با قیمت قابل قبول و رقابتی به بازار عرضه نماید. به کارگیری از نیروهای خلاق و استفاده از تجهیزات و فرآیندهای کاری به صرفه این برند پوشاک ایرانی را در این عرصه موفق داشته است. این برند پوشاک گواهینامه های بین المللی در صنعت لباس را نیز اخذ نموده است.

عرضه محصولات برند پوشاک ایرانی پاتن جامه

این برند ایرانی پوشاک فرآیندهای پخش و عرضه محصولات خود را نیز مطابق با نیاز مشتریان به روز می نماید. از آنجا که این روزها خرید اینترنتی لباس از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است، علاوه بر شعب بسیار در مراکز خرید تقریبا تمامی شهرها، پاتن جامه  دارای وبسایت فروشگاهی معتبر فروش لباس می باشد. علاوه بر آن وبسایت های فروش پوشاک معتبری چون دیجی استایل نیز به ارائه محصولات این برند ایرانی در کنار محصولات خارجی می پردازند. برای اخذ نمایندگی از این برند پوشاک با دفتر فروش مرکزی تماس حاصل فرمایید و از شرایط نمایندگی این برند پوشاک مطلع شوید.

همه نوع لباس و ملزومات در یک برند ایرانی

در تمام فروشگاه های برند ایرانی پاتن جامه لباس های زنانه و مردانه و ملزومات جانبی به صورت یکجا در یک فروشگاه پوشاک ارائه می شوند. همچنین طراحان این برند ایرانی همیشه بر آن هستند تا با همگام نمودن پوشاک تولیدی این برند پوشاک با دنیای مد لباس نظر جوانان را جلب نمایند.  لذا خانواده ها می توانند از سهولت خرید در فروشگاه های این برند برخوردار باشند. تنوع رنگ و مدل و همچنین طراحی به روز و خوش دوخت بودن لباس ها معمولا رضایت طیف گسترده ای از مشتریان را جلب می نماید. همچنین برای ست کردن لباس ها و سایر اقلام می توانید در صورت تمایل از آلبوم های ما دیدن نمایید.

پاتن جامه، برند پوشاک ایرانی و توانمندی صادرات

این برند لباس نه تنها با تولید انبوه خود نیاز بخش وسیعی از مصرف کننده داخلی را بر طرف می نماید، بلکه آمادگی صادرات لباس وسایر اقلام تولیدی به سایر کشور ها را نیز دارا می باشد. کیفیت و قیمت از مزایای رقابتی برند پوشاک پاتن جامه در داخل و خارج از کشور است. جای بسی افتخار است که یک برند ایرانی با تکیه بر توانمندی های نیروی تحصیل کرده و مواد اولیه داخلی به توان ایجاد و حفظ یک برند ایرانی با استانداردهای جهانی دست یافته است. گروه تحقیق و توسعه این برند پوشاک ایرانی، با مطالعه منابع و استاندارد های مربوطه و تحقیقات بازار همواره در حفظ جایگاه برند ایرانی پاتن جامه کوشیده است.

این صفحه براتون مفید بود؟

لطفا روی ستاره کلیک کنید و امتیاز بدید!

امتیاز این صفحه: ۰ / ۵. تعداد امتیازها: ۰

نظرتان را بنویسید
نظر
نام
ایمیل