تامین منابع مالی برای استارت آپ

۰
(۰)

تامین منابع مالی برای استارت آپ

روش تامین منابع مالی برای استارت آپ ها

  • آیا می خواهید کسب وکاری را آغاز کنید اما نمی دانید برای سرمایه گذاری آن از چه کمک بگیرید؟
  • آیا کارآفرینان همیشه سرمایه اولیه برای کسب وکار را دارند؟
  • آیا استارت آپ ها برای تامین منابع مالی با مشکل روبه رو خواهند شد؟
  • آیا فراهم کردن منابع مالی برای کسب وکاری که راه اندازی کردید دشوار است؟

ما در اینجا قصد داریم ۱۴ روشی که با آن ها می توانید منابع مالی برای کارتان را کسب کنید به شما آموزش می دهیم.

وام آنلاین

به تازگی، خدمات وام دهی آنلاین مانند OnDeck و Kabbage جایگزین وام های کسب و کار سنتی شده  است.  مزیت استفاده از وام دهی آنلاین سرعت روند کارها می باشد.:  یک برنامه یک ساعت برای تکمیل شدن نیاز دارد در حالی که در مقابل، روند پرداخت وام های سنتی می تواند هفته و یا حتی ماه ها، طول بکشد. لری سامرز، وزیر سابق خزانه داری آمریکا در سال ۲۰۱۵ گفت: بیش از ۷۰ درصد وام دهی آنلاین به  کسب و کارهای کوچک تعلق می گیرد.

فروش محصولات قبل از راه اندازی کسب وکارتان.

فروش محصولات خود قبل از راه اندازی کسب وکارتان راهی است که اغلب نادیده گرفته می شود. و  روش بسیار موثری برای تامین مالی کسب و کار شما است. کارآفرینان Priska توانستند  ۵۰،۰۰۰ دلار سرمایه بیشتری برای شرکت Bittylab با پیش فروش بطری کودک کسب کنند.  دیاز توانست برای پرداخت موجودی و باز کردن بعضی از درها در خرده فروشی  به بازدید کنندگان وب سایت خود کمک کند. هر چند دیاز می توانست تا حد زیادی از این ابزار تامین مالی بهره مند شود ولی هنوز هم برخی از مشکلات وجود دارد.
دیاز گفت: “بزرگترین چالش در هماهنگی زمان تحویل موجودی از تامین کننده بود به طوری که ما بتوانیم انجام سفارشات را شروع کنیم”و “چالش دیگر پیش بینی تعدادی از واحد های ما  که قرار بود به پیش فروش گذاشته شود بود.” در نتیجه کمبود ما در حال حاضر در مرحله پیش فروشی و فروش بیش از اصل پیش بینی، و در نتیجه سفارشات تماس بود.”

دوستان و خانواده

قرض گرفتن از یک دوست یکی دیگر از راه های بالقوه برای تامین مالی کسب و کار شما می باشد. قرض گرفتن از دوستان و خانواده یک جایگزین جالب برای اشکال سنتی مالی است و همچنین برخی از مزایای منحصر به فرد، از جمله پرداخت کم یا بدون بهره و اجتناب از قرارداد بانکی است

کسب و کار دیگری:

صاحبان کسب و کار جدید می توانند از روش های دیگر و کسب وکار دیگری برای تامین منابع مالی  کسب وکار اصلی استفاده کنند. کارآفرین الکس جنادینیک درآمد خود را از تورهای او از سایت  ComeHike.comبرای راه اندازی Problemio.com   ، استفاده کرد که اپلیکشن های موبایل را برای تلفن های همراه بسازد و کسب وکارش را شروع کند. به خاطر خدمات رایگانی که او ارایه می کرد باعث شد کمک های مالی به سایتش بشود و اینگونه بودجه ای برای ورود به کسب وکار اصلی کسب کند.

Genadinik گفت: “من قبل از هر چیز دیگری کسب درآمد با تبلیغات و تبدیل شدن به یک نمایندگی فروش برای دنده کار کردم اما این درآمدها کافی نیست.”. “هر چند این کار به من اجازه می دهد روی پروژه  اصلی بدون اینکه نگران پیدا کردن سرمایه گذار باشم کار کنم.”

وام سهام خانه

برای مالکان که صاحبان سهام هستند.ارزش اصلی خانه منهای آنچه که شما بدهکار ب هستید ارزش سهام خانه می شود ویک گزینه عالی برای تامین مالی یک کسب و کار کوچک است. این وام ها به طور کلی ارائه  دارای نرخ بهره هستند که هر انطاف پذیرن و هم پایین تر از نرخ تجاری هستند.

فروش دارایی

گاهی اوقات، شما ممکن است یک روش تامین مالی  داشته باشید و از ابتدا آن را درک نکرده باشید. این مورد برای کارآفرین که قادر به تامین مالی خود ، با فروش ماشینش البته با موافقت فرزندان خود بوده است .  هر چند آن یک تصمیم دشوار ی بود اما توانست  ۳۰۰۰۰ دلار از فروش ماشین بدست آورد که این هزینه را صرف برخی از جنبه های بسیار مهمی از کسب وکار خود کرد.
Saify گفت: “من مقداری از آن پول  را برای پرداخت به پیمانکاران طراحی هزینه کردم”  “وبقیه  پول هم در حساب من است که برای کمک به بازاریابی و پشتیبانی کسب وکار خود استفاده کنم.”

 کارت های اعتباری

کارت های اعتباری کسب و کار راه آسانی برای تامین مالی استارت آپ ها هستند، و می توانید به کمک آن سریع کسب و کار خود را راه اندازی و اجرا کنید.
“یکی از چند مزیت کارت اعتباری این است که حداقل پرداخت در یک کارت اعتباری بسیار پایین است.

 

این صفحه براتون مفید بود؟

لطفا روی ستاره کلیک کنید و امتیاز بدید!

امتیاز این صفحه: ۰ / ۵. تعداد امتیازها: ۰

نظرتان را بنویسید
نظر
نام
ایمیل